Moduły badawcze<\/h1>\n\n Niekonwencjonalny moduł zajęć realizowany w ramach\n\n Wirtualna Akademia Astronomii – wirtualnie czy realnie<\/i><\/b>
\n\n \n\n Wirtualna Akademia Astronomii powstała w celu wspomagania realizacji programów dydaktycznych w zakresu nauk ścisłych i metodologii badań. Poszerzająca horyzonty \n\n w zakresie technik informatycznych. Poznawanie otaczającej rzeczywistości innowacyjnymi metodami pozwala rozwijać interdyscyplinarność w uczniu. Pozwala rozwijać naturalną ciekawość Świata w młodym człowieku. \n\n \n\n
Cele:\n\n
Poznanie zjawisk zachodzących w materii kosmicznych,\n\n
Poprawienie możliwości Językowych. \n\n
Poznanie metodologii badawczej, \n\n
Wyrobienie ciekawości, systematyczności.\n\n
Poznanie innowacyjnych technik informatycznych.<\/ul>\n\n \n\n Proponuje się cykl zajęć obejmujący swoim zakresem astronomię znajdujących się \n\n na schools.telescope.org, pracę z uczniami nad tematyką astronomiczną i wyjazd na obóz naukowy. \n\n Zajęcia w liczbie 10 godzin, wzbogacona 2 wykładami ekspertów Wirtualnej Akademii Astronomii i wyjazdami obserwacyjnymi. W trakcie zajęć uczniowie logują się do Akademii \n\n i poprzez nią łącząc się z teleskopem w Bradford. Wykonują systematycznie zdjęcia \n\n i opracowują je tworząc prace badawcze, pod kierunkiem nauczyciela stosując metodologie badawcze i opracowując prace badawcze. \n\n W celu wzmocnienia motywacji nauczyciel ogłasza konkurs w którym wyłoniona zostanie najlepsza praca badawcza. \n\n Dla uczniów mniej systematycznych i początkujących proponuje się konkurs fotograficzny. \n\n \n\n Eksperci Wirtualnej Akademii Astronomii opracowali moduły badawcze jako propozycję metodologii. Moduły są jedynie propozycją a nie wytyczną. \n\n \n\n Moduły badawcze: <\/b>\n\n \n\n poziom podstawowy <\/b>