Zad. 1.
Pobrać z platformy projekt rzuty_wsk.zip. Skompilować i uruchomić
program. Przeanalizować kod w części napisanej „ręcznie”. Sklonować
ten projekt i w projekcie-klonie dokonać zmian w kodzie polegającej na zamianie z przekazywania
argumentów funkcji przez wskaźniki na przekazywanie tych argumentów przez referencje.
Czyli:
void ObliczPrzyspieszenie(double *ax, double *ay, double x, double y,
double vx, double vy, double m, double t)
zamienić na:
void ObliczPrzyspieszenie(double& ax, double& ay, double x, double y,
double vx, double vy, double m, double t)
oraz
void Euler(double *x, double *y, double *vx, double *vy, double t, double dt)
zamienić na:
void Euler(double& x, double& y, double& vx, double& vy, double t, double dt)
Zad. 2. Pobrać z platformy projekt rzuty.zip. Skompilować i uruchomić program. Przeanalizować kod w części napisanej „ręcznie”.
Zad. 3. Pobrać z platformy projekt newton_oscy.zip. Skompilować i uruchomić program. Przeanalizować kod w części napisanej „ręcznie”.